I dina ögon

Uuuuuuuuusch.
Jag blir så trött på mina mardrömmar.
Jag drömmer en hemsk dröm, sen vaknar jag och har en skitkänsla i kroppen hela dagen.
Det förstör ju hela dagen..

Dessutom har jag dumma känslor i kroppen sen gårdagen också.
Dessa obehags-känslor som bara tar över...
Vet inte exakt vad om igår som gör att de finns där men något är det..
Det var sjukt kul ibland, men...
Tjockt med folk, vilket jag tycker kan vara rätt jobbigt.
Man hittar inte de man vill hitta, man kommer inte fram..
Hann dessutom inte säga hejdå till en enda person, typ.
Hatar när det blir så.

Jag blir så trött.
Att allt ska vara så svårt, att allt ska vara ett spel.
Och man vet aldrig vad någon vill, tycker, känner..
Alltid en jävla ovisshet.

Sen att man måste tänka på varenda sak man säger så det inte missuppfattas.
Eller varje liten sak man gör.
Jag blir galen...

Idag tänker jag ligga i min säng o glo på tv........
Hela nästa vecka ska jag jobba.
Nästa helg står det bla. middag på restaurang och bio på schemat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback