Tjaaaaaa

Igår blev det utgång och en lyckad sådan!
Det var jag, Sophie och Felicia som förade hos Felicia först.
Armfittor, bortkomna mosade vindruvor, utspillda drinkar och gamla cider..
Är det farligt att dricka en cider som gick ut i juli?
Sophie hur mår du idag? ;p

Sen kom Söder och hämtade upp oss, skjutsade oss till stan.
Schyrre :D Skönt att slippa skitbussen.

Var kul på Olearys men skumt lite folk för att vara lönehelg.
Men jag led inte direkt av det.. hehehe...
Träffade både gamla och nya trevliga människor :)

Vet inte riktigt hur jag ska göra ikväll, om jag ska dra ut igen eller inte..
Jag är sugen, men samtdiigt säger mitt huvud emot lite.. Det värker.
Meeeeen, det gör det ju alltid så, bara att tuta och köra antar jag :D
Johanna, är du på eller? ;p ...




Kommentarer
Postat av: johanna

haha, jag är på!

Postat av: Felicia

jag kan tuta och köra .... för jag har körkort! :D

2008-11-29 @ 16:14:30
Postat av: Camilla

Johanna: :D

Felicia: men ditt lilla offer....... ;D

2008-11-29 @ 16:23:04
URL: http://camillamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback