Unbelievable

Jag sov inte många timmar inatt ska jag säga.
Och det var inte kul att gå upp imorse,.
Och jag frös arslet av mig när vi var ute på eftermiddagen
Och jag jobbade länge..
Och ungarna tjaffsade
Och en unge ''försvann'' till och med...

Men vet ni? Det spelar ingen roll för JAG HADE INGEN HUVUDVÄRK.
Ni kan nog inte förstå min lättnad...
Jag hade i princip glömt bort hur det kändes att inte ha huvudvärk,,

Det har kommit lite smått några gånger under dagen, men i stort sätt har den inte varit där.
Det är så jävla skönt...
Har nästan lust att gråta en liten skvätt.

Angånende barnet som försvann, haha.
Helt plötsligt frågar Helena (personal) mig om jag sett Kalle?
Nej.. det hade jag inte.
Hon letade och letade, jag letade och hon gick till och med över till de andra avdelningarna,
frågade om han var där och så letade vi lite till.
Blev mer och mer oroliga.
Han är inte typen som drar iväg heller, så vi fattade ingenting.
Ropade, letade.
Efter en lång stund hittar vi honom under soffan, haha!
Där ligger han och lyssnar på när vi letar efter honom.
Suck..... :p

Jag måste verkligen köpa ett par varma skor och en varmare jacka.
Som sagt så fryser mina kroppsdelar när vi är ute, ibland i timmar.
Jag vill ha ett par uggs, enda problemet med dem är att de inte är vattentäta.
Inte de som jag har kollat på iaf..

Idag har jag trott att det är onsdag tre gånger...
Blev lite problem när jag skulle fylla i lönepappret, haha.
Varför är denna dag så mkt onsdag?
På riktiga onsdag har jag iaf namnsdag ^^,


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skön unge asså, han e min nya idol =)

Haha onsdag idag ? eru fortfarande full lr ;)

kanske drf huvudvärken e borta oxå :D

2008-11-17 @ 18:56:31
Postat av: Camilla till ... ?

Haha, vem? :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback