Fre

Igåååår. Så snöade det. Gud så mysigt! Det var skithalt också.. Det märkte Sara och jag när vi var påväg för att möta Johan och David. Hela vägen hem till Johan var helt livsfarlig. Tur att man hade en söt kusin att hålla i sig i. Inte lika tur för henne som hade mig för jag gillade liksom att utmana läget ;p .. Efter en massa nästan-vurper men ingen riktig sådan så kom vi hem till Johan.. Men lika snabbt drog vi igen, för att hämta socker, margarin, kakao och vetemjöl hemma hos David. Detta plus ägg och mjölk skulle bli en kladdkaka men.. har ni någon gång försökt att använda en mixer till att baka en kladdkaka? Hör ni hur fel det låter? Dessutom en halft sönder mixer som luktade ytterst konstigt när man anvädnde den.

Kakan blev ingen kladdkaka utan snarare en chokladsockerkaka.. Men det smakade iaf choklad och det var väl det som var huvudsaken. Och filmen som jag var så skeptiskt till, den var ju faktiskt riktigt rolig. Jag ville se en zombiefilm men David och Sara röstade på Hot fuzz och Johan la ned sin röst. Tack för den Johan!! haha. Efter filmen kikade vi på allas vårt Youtube. Magnus Betnér, Philip och Fredrik och Robert Gustavsson bland annat..

Klockan blev myyycket innan vi fick skjuts hem av Johan och ännu senare blev den innan jag kom i säng.. Och idag vaknade jag klockan halvtolv. Har inte hunnit sova många timmar.. Varför vaknade man tidigt när man väl får sova? :S

åh det har snöat hela natten. I love it!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback