Kanada var det ju ... hehe.

Hej hej. En liten rättning; killarna skulle inte till USA, de skulle tydligen till Kanada. Jag har ville åka till Kanada när jag var liten. Eller när jag var yngre, kanske snarare.  jag vet inte ens varför jag ville det? För att jag forskade om Kanada en gång. Men liksom, det borde väl snarare gjort så att jag inte ville åka dit. Är det inte kallt där? Vad ska man göra där? Killarna ska ju dit och åka skidor, men det gör ju inte jag these days. These days är jag för gammal och rädd för att åka skidor. Åker jag skidor så kommer jag antingen bryta något (= sprutor i massor!!!!) eller få snö under kläderna. Vet inte vilket som är värst? ...

Verkar som att det blir ändrade planer ikväll.. Inte det smartaste att åka iväg när man mår som jag gör. Så det blir antaglingen något i denna stad istället.. Bio kanske, får se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback