h.e.j

Hatar när det blir såhär....
Suuuuuuuck.

Igår såg jag på Dark water med Tobias.
Kan man säga...
Vi såg den på olika håll men kommenterade på msn.
Jag älskar att kommentera filmer!
Jag kan få den läskigaste filmen att bli en komedi, haha
Fast när det var läskigt så kom det inga kommentarer från Tobias sida
För då satt han och höll för ögonen och då kan man ju inte skriva på msn

Sen var jag lite liiiite skraj att jag skulle se den lilla flickan ploppa upp någonstans
Jag är aldrig rädd NÄR jag ser skräckfilmer,
det är bara efter som mina ögon spelar min spratt.
Tror att jag ser massa saker i alla mörka vrår
Samtidigt som jag tänkte på sömnparalys.

Just deeeet. Vem åkte ur Idol igår?

Inattt drömde jag förresten att jag ville ha ett barn.
Men sen kom jag på att jag ville vänta.
Ja det var det..... :D
Ingen mardröm iaf.

Men häromdagen drömde jag om David.
Han gick på något universitet.
Men så skulle vi byta en dag, så jag skulle gå på hans o han på mitt, vad nu det var.
Och han läste de allra konstigaste kurserna.
Först hittade jag inte ens till rätt sal (det visade sig sedan att det var ute i skogen)
och så kom jag försent och fick en utskällning av läraren.
Någon som är lite skraj för att plugga vidare här kanske? ;D

Nu ska jag kika på Satc!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback