Tudilu

Kommer inte ihåg när jag skrev senast men i lördags övnignskörde jag lite ,sen hem och fixade mig. Tog tåget mot vårsta runt halvsex, hem till alex med alla tjejerna. Väl där blev det trerätters, presentöppning och allt som hör till en födelsedagsmiddag. Jättetrevligt hade vi. Runt tiosnåret började det droppa in festliga personer och när klockan var 11-12 var det en del folk alltså.. Det var dock ungefär då vi tog skjuts av Erik hem. Men jag var nykter och det var skönt med skjuts hem, men jag hade roligt de timmar det varade. Tack för en underbar kväll alla och framför allt Sarre och Alex! <3
image1639
Igår kom Sara & Micke över på fika, sen gjorde jag inte så mkt mer än att se reprisen av Grey's anatomy och Top model. Hade tagit hem en hel massa plugg men gjorde nada.

Idag däremot pluggade jag och Felicia från ett till fem ungefär. Kändes i rumpan efteråt när vi hade suttit vid mitt köksbord i 4 timmar. När hon dragit åt jag middag och sedan satte jag INTE på datorn utan jag tog istället tag lite mina ca 200 psykologifrågor + 3 öbuppgifter. Jag har nu ca 80 frågor kvar och öbuppgifterna. Lite duktigt tycker jag. Ni fattar inte hur länge jag har tänkt göra det, vi fick de första frågorna i JANUARI. Det tog sin lilla tid kan man ju lungt påstå.

Det är sjukt att jag har sju skoldagar med lektioner kvar i skolan. I gymnasiet. Onsdag, torsdag, fredag (då vi har en lektion) denan vecka. Sedan Måndag, onsdag, torsdag, fredag nästa vecka. Nästan bara 6  st. Sista veckan har vi inga lektioner har vi fått höra. Hur som helst. På dessa ca sex skoldagar har vi så jävla mkt:

Psykologifrågorna
Internationellaprov
Internationellaarbete
Bildarbete
Svenskaprov
Engelskaprov - English in use
Engelskaprov - Speaking
Filosofiredovisning
Redovining av projektarbetet på dagis


Och detta på de där ynka sex dagarna! Kommer ju ta luften ur en så kommer man ha gått in i väggen lagom till studenten. Mysigt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback