Tisdag

Jag har ju varit ledig idag så jag har tagit det rätt lungt, sett en del sex and the city och nu på kvällen Gossip girl, Desperate housewives och Christine. Det blir mkt tv när man gillar serier. Men men.. Jag har faktiskt pluggat lite också, har förberett mig lite inför engelskaprovet som vi har imorgon och gjort Internationella relationer-arbetet. Visserligen sämsta arbetet någonsin men vi kan ju hoppas på att vår lärare inte ser det på det viset.

Jag börjar oroa mig för att sommarens väder ska se ut som vädret har gjort på senaste tiden. Dvs upp och ner. Regn, sol, regn, sol, åska och regn, sol, hagel.. Osv. Jag hoppas speciellt att Gotlandsveckan får bra väder. I sommras när vi var på gotland fanns det dagar man allvarligt bara ville ligga under täcket och sova för det bara ÖSTE ner och inte nog med det, det blåste något hemskt vilket reluterade i att ett paraply knappt hjälpte, man blev blöt ändå. Och våra paraplyn från H&m tog en del stryk, haha. Det är rätt roliga minnen faktikiskt, även fast de va sådääär just då när man var där.
image1640

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh vad jag längtar till vår vecka på gotland!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback