Sjukt internet

Hejhej. Anledningen till att min uppdatering är skitdålig nu för tiden är att min dator eller snarare mitt trådlösa internet är så jävla segt, så jag orkar inte. Får ryck o jag hoppas denna lilla ''fas'' som internetet är inne i är över snart. Det brukar ha sina perioder. Snabbt, segt, dösegt, snabbt, segt, dösegt osv.. Ska iaf på studentskiva ikväll. Två klasser på Igelsta har på Mango bar i Sthlm och innan ska vi till Pierre i Wasastan. Ska dock inte dricka. Men det blir nog kul ändå! Lite tråkigt att sitta o se på när alla förkrökar men, men..

Har ni förresten hört om slutskivan på Torekällberget den 5e? Tydligen har många tröttnat på alla uteställen som finns i södertälje, vilket inte är speciellt många, och därmed fixat en där uppe. Perfekt, tycker jag, för jag håller med! Alla tycker Stanleys e sunkigt, olearys är tråkigt och tk är något annat. Alltid någon som har något emot något. Och jag har något emot allt. Nej känns SKÖNT att det finns ett annat alternativ. DÄR är det neutralt, inga förutfattade meningar, grym utsikt och plats för en massa folk. Kan ju inte bli bättre. The place to be hörri, köp en biljett!

Dags att välja kläder, puss
image1638

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback