Såklart

Hej. Jag har så mkt irritationer i kroppen så det finns inte!! Blir ju inte mkt bättre av att jag drömmer underbara drömmar och vaknar och inser att det bara var en dröm, eller att visa pesoner bara är oförståeliga. Jag blir så jävla trött på allt. Jag vill ta studenten men på de tre veckor av skoldagar vi har kvar så har vi så jävla mkt att göra så jag bara fasar för det. Jag har tappat min skolanda nu, helt och hållet. Jag kommer inte klara av allt, det kommer gå åt helvete. Kul. Och jag har varit konstant förkyld i säkert över två månander, mina data segar så jag får ryck och ja, personer beter sig konstigt. Som sagt.

I fredags var vi iaf ute i Enhörna, hos Micke och spelade kubb. Jävligt trevligt var det. Och igår var vi hos Felicia först, sedan ute på Olearys. Det var hockey, great. Vilket inte vi visste. Det sög och det var massa gamlingar där. Vilken tur vi har som väljer en hockeykväll av alla kvällar. Hatar hockey, hatar fotboll.. Hatar allt skräll när publiken skriker och hatar kommentatorn, heter det så?, som babblar i ett och jag hatar allt som har med sport på tv att göra. Det förstörde vår kväll. Träffade dock en full kusin som försökte lära mig att spela black jack.
image1636
image1637
Idag ska jag plugga, WOHOHOHOH. Dagens enda glädje blir iaf One tree hill. Men med min tur just nu så kommer jag väl glömma bort och missa det. Skulle inte förvåna mig för fem öre.

Kommentarer
Postat av: sophie

vi ska skaffa hund hos mamma, ni får komma och kolla på den på fredag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback