Mors dag

Mors dag blev en sommardag, det var skönt. Övningskörde till mormor och morfar och fikade med kusiner, mostrar, morbröder m.m.. Åkte hem skapligt eftersom jag hade en del att göra i pluggväg. Men nu såhär några timmar senare har jag fortfarande inte gjort klart skiten, det är näst intill omöjligt! Svåra uppgifter som man måste göra för att få VG i Psykologin. Men jag förstår inte ens frågorna :( 

Jag är nervös för imorgon också, nervositeten ligger och trycker och gör nästan att jag önskar att jag inte hade betalat 800 kronor av den nästan dubbla avgiften för att göra Cambridgeprovet. Hatar press, hatar prov. Varför betalade jag pengar för att göra ett prov? Frågar nästan mig själv det, men det är ju såklart för att det är bra att ha Cambridgediplomet. Men ändå.. Det alltså speaking imorgon, första provet av fem. Det kommer proffessorer från självaste Cambridgeuniversitetet i Storbritannien som ska ha prov med oss. Jag kommer få tunghäfta. :(
image1653
image1654
image1658
image1659
image1656
image1655


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback