Here comes the sun

Ja hörrenini. Har egentligen ingen lust att nämna början på gårdagen. Men men.. Drakbåtsrodd nere vid maren. Man skulle vara utklädd. (Vi hade 80talstema) 14 av 28 ur klassen kommer. Ca 5 stycken av oss är utklädda. Tack klassen för visat engagemang. (y)

Så paddlade vi dessutom mot SP3c som hade tagit sig friheten att bjuda in någon från en annan klass,  vilket var emot reglena. Så de kan ju fira att de vann men hur kul är det egentligen att vinna när man fuskar? Och dessutom att vi var 14 i vår båt mot deras 20-22. Men de vann bara med något meter / några sekunder så om vi hade varit lika många som dem skulle det ju lätt varit vi som vunnit och med det drar jag slutsatsen att vi var bäst. YES :D Fuskare!

Det är inte roligt med studenttävlingar när klasserna bara fuskar hela tiden. Vi är typ den enda som inte gjort det än i vår skola. Vi må inte ha den bästa sammahållningen (snarare den sämsta) men vi fuksar iaf inte. Nått bra med oss iaf. Varför fuska? Hur kul är det?!

Jag och Felicia åkte till Sthlm efteråt och jag hittade mina studenskor bla. Skönt det eftersom jag började bli lite orolig att jag skulle få gå barfota den 5e. Typ. Senare på kvällen kikade jag talang och sedan på ondskan.

Idag har jag solat solarium och haha ja jag vet att det är supersoligt ute men jag kände mig för uttråkad för att lägga mig ute i timmar så 10 minuter i solariumet kände skönare. Mer effektivt. Måste hinna bli prun till studenten. Just nu är jag dock mest röd och det kliar o svider asmkt där över tuttarna :( .. Det röda lägger sig eller hur? Hoppas det lägger sig. Det måste det ju göra.
 
Jag såg de kommande dagarnas väder igår. Det ska bli 16-26 grader på torsag, inge regn men möjligtvis lite moln enligt aftonbladet. Great :D
image1672
image1677
image1670
image1671
image1673
image1674
image1675
image1676

Kommentarer
Postat av: Mandylicious

hehe. vad kul


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback