Fredag.

Dagen började med provet. Internationella relationerprovet. Gick som förväntat. Inga bra alltså. Får väl hoppas på att läraren är lite generös när det gäller betyget ändå.. Sen åkte jag upp till mammas dagis, pratade lite med henne och gungade barn. Haha. Och så kom Felicia förbi så gick vi till Austronauten. Samlade ihop våra små barn och läste vår bok för dem. Vi var ju och ''intervjuade'' fyra barn för något halvår sedan och nu skulle vi läsa upp den färdiga boken för dem. Efter det så ritade de Melvin Igelkott, som boken handlar om. Söta teckningar, solar med röda ögonbryn, moln med stickor på.. osv.

Vi satte oss på en bänk i solen sedan. Pratade lite och sedan åkte Felicia hem. Och jag gick hem. Såg på Click och sedan somnade jag. Väcktes av pappa som kom hem från jobbet, vi skulle övningsköra. Det gick great. Grillat till middag, men jag kände ingen matlust /: Så det var sådär. Sen såg jag på Talang, Seth är så het. Efter det har jag sett på The invisible, ytterligare en het kille. Jag blev kär i filmen, den var underbar. Eller det kanske är fel ord, men jag gillade den skarpt iaf. 

Imorgon står plugg, övningskörning och eurovision på schemat.

Ps. Finns det något mer irriterande än flugor som verkar DRAS till en? Jag blir GALEN. Har haft en jävla fittfuga i rummet hela jävla eftermidagen + kvällen. Den har varit på mig stup i ett, som om jag vore nått jävla dött as som den vill äta på. Så när jag till slut går och hämtar ett sånt där elektriskt racketet som man typ elektrisitetar ihjäl dem med och dödar den, så visar det sig några minuter senare att det finns en TILL jävla fluga. HAHAHAHA, jag kollade just ner på golvet där flugan som jag dödade låg och den ligger inte kvar. Nice, nu har jag en zombiefluga här i mitt rum. Hur kan en fluga klara sjutton elektriska shockar men ändå inte dö????????????????????
image1649

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback