Finally

Mitt internet är friskt! Fungerar alldeles utmärkt. Den sega cp-perioden är över.

Såå, i onsdags var vi på skiva och jag drack inte en droppe vilket nog var anledningen till att jag inte hade lika roligt som alla andra. Fick nog ganska snabbt, och eftersom jag skulle upp till skolan kvart över åtta dagen efter kände jag verkligen att jag ville hem.. Så jag planerade typ att åka själv. Ville verkligen inte det för jag är så jävla paranoid o allt men jag orkade inte stanna, o ingen jag pratade med ville hem än. Men så, lyckligtvis så skulle David, Daniel och Jonas hem. Blev verkligen lättad.. Så vi gick däriåfrn lite innan ett och tog 01.20bussen hemåt. Det tog så hemskt lång tid, var hemma strax innan tre. Då ställde jag klockan på kvart över sex, sov tre timmar, vaknade och kände mig helt jävla virrig, men gick iaf upp, hur mkt jag än ville ligga kvar. Fick reda på att F inte skulle till skolan så fick genomlida idrott och psykologin all by my self. Det va så jävla hemskt, på idrotten kändes det som att jag skulle falla ihop vilken sekund som helst för att min kropp var så tung o trött och på psykologin somnade jag. Den enda lektionen jag har somnat på förut är typ internationella relationer.

Sedan åkte jag hem på håltimme och F kom, vi gjorde en fördjupning i Filosofin. Vi orkade inte skriva så mkt om Nietzsche så vi gjorde det vi skrivit större så att det skulle se mer ut. Så fult, men vad gör man inteee. Haha. Sen skulle vi tillbaka till skolan för att redovisa vårt pojektarbete. Alla lektioner var inställda på eftermiddagen, ettor och tvåor skulle gå omkring hos oss och 9 till projektgrupper som redovisade i olika klassrum och aulan. Jag kan ju säga att vi inte gjorde detta frivilligt. Men vi gjorde det typ för att lärarna inte skulle bli sura och ge oss IG. Typ. Jag hatar att prata inför folk. Men det gick rätt bra.

Jag somnade såklart när jagk om hem.. Vaknade strax innan sju, pluggade en minut ungefär och sen orkade jag inte mer. Så idag skulle vi ju ha prov i internationella relationer, jag va så jävla oförberedd. Jag kom till skolan och fick veta att provet är framfllyttat en vecka. Första tanken är att jag hade slöstat bort miin torsdag på att plugga i onödan och nästa var att det enda var rätt bra för då kunde jag förbereda mig mer till provet och ytterligare en tanke var att nej jag orkar inte med att plugga en gång till till provet. Så aa jag visste inte riktigt om jag skulle skratta eller gråta. Men jag grät en skvätt sen träffade jag Johanna, åkte ner på stan med henne och F. Köpte present till Alex som fyller år idag (eller igår eftersom klockan är efter 12) GRATTIS! Partypinglan ;)

Ikväll skulle vi kanske ut till enhörna men det blev icke fallet. Jag, Felicia och Johanna åkte hem till Sara istället. Såg Talang och sedan på Benknäckargänget. Mysigt mysigt. Nu ska jag lägga in lite bilder på bilddagboken och sen sova! Imorgon blir det tjejmiddag och sen fest! Ser fram emot :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback