En vecka kvar

Först vill jag bara säga GRATTIS ALLA SOM TAR STUDENTEN IDAG. Själva hade vi våra sista lektioner idag. Nu är det slut.. Det känns grymt skumt. Det är nästan precis en månad kvar till gotland idag. Och, som rubriken lyder, EN vecka kvar tills vi har går ut gymnasiet och därmed 13 år i skolan, om man räknar med sexårsgruppen.

Dagen har sett ut ugenfär så att vi hade lektion, sedan håltimme då jag solade litegranna vaaa, sen lektioner igen. Gick hem och sov, sen hade vi gäster på kvällen. Våra grannar som ska flytta, vi bjöd dem på finfin middag - pizza. Usch säger jag bara. Dock var efterrättten god :D
image1669
PEPP PEPP PEPP, drakbåtsrodden imorgon, vi kommer ju vinna för har så jävla bra sammanhållning!!! (NOOOOOT)... Nej jag är glad om vi inte välter! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback