Dödsdrömmar

Det är lite lustigt. Hade det sista proven av fem stycken i Cambridge-engelska idag. Det provet jag tyckte verkade som att det skulle vara lättast. Men det gick käpprätt åt helvete, det var inte lätt alltså. Vi hade facit bak i våran engelskabok märkde vi efteråt och där såg vi alla de fel vi gjort. Haha, herre.. Det kommer inte bli roligt att få tillbaka de där vill jag lova.

Just nu är det många saker som är fel. En sak är till exempel att vi ska betala 600 KRONOR för ett flak utan musik. Vi kanske inte ens kommer ha någon musik? Det är ju bara crap och jag blir deprimerad bara jag tänker på det. En annan sak som deprimerar mig är drömmen jag drömde inatt. Varje gång jag tänker på den fylls mina ögon typ me tårar. Jag har drömt många mardrömmar i mitt liv men denna var värst. Drömde att min mamma hade dött. Det jag är mest rädd för här i livet är att min mamma ska dö. Och känslan som jag kände i drömmen var så hemsk..  Usch. Häromdagen drömde jag att jag själv skulle dö också. Och för några veckor sedan drömde jag att jag blev påkörd av en lastbil. Vad är detta? Kan det vara stress?

Nu börjar grey's!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback