5 maj

Vi åkte upp till Sthlm idag, F skulle lämna tillbaka en klänning och jag skulle kolla efter en klänning. Kolla efter och kanske, om den var någolunda billig och satt bra, köpa den. Bara den. Inget annat. Men någonstans slog allt fel och jag kom hem med klänningen, tre linnen, shorts, skor och en tröja. Och en ganska så jättetom plånbok. Får nästan lite ångest när jag tänker på det. Jag fick pengarna för fem dagar sedan liksom. Men jag kan ju trösta mig med att jag faktiskt behövde sommarkläder.. Och jag fick ju rätt mkt för pengarna. Typ.

Senare på kvällen har jag övningkört och körde i birkakorset för första gången, haha. Upplevelse det alltså. Motorstopp där vore inte det roligaste. Men jag klarade mig som tur var. Annars skulle det ju vara så typiskt att få det där när jag inte ens brukar få det.

Imorgon är min sista lediga dag och då ska jag läsa mina 120 sidor som är kvar i min bok. Fun fun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback