28 maj

Ojojoj, vad min syster  Ä G D E  igår! Kan inte vara mer stolt! Det var lite lustigt, då man kunde dela in klassen i två grupper. Den ena delen, töntarna typ, som sjöng musikaler och sedan resten som sjöng låtar från tv/serier/reklamer. Hade bara lust att somna när det blev för mycket av det första, men förutom det så var konserten jättera.

Dock hade Sara och jag köpt blommor till Linda som vi glömde ge, haha, så fick springa in med det sen på slutet. Resluterade också i att buketten blev något mosad när vi stressade tog av pappret. Haha. Men det är tanken som räknas o mosade blommor har aldrig gjort någon skada (a)
image1668
image1666
image1664
image1665
image1662
image1661
image1663
image1667
Idag åkte jag till skolan för prov. Sen hade vi håltimme så åkte hem och la mig på en filt i trädgården. Det var jävligt skönt. Sen åkte jag tillbaka till skolan för sista lekionen.. Samma skit imorgon typ, en lektion - lååångt hål - två lektioner på slutet. Mötte Elin påväg hem från skolan så jag följde med henne hem och hämtade vårt kubb som jag lämnade där i lördags. Fick se hennes studentklänning, jättefin, som hon hade fått designa själv typ, i Thailand. Lyxigt värre. Sen lunkade jag hemmåt med kubbjävlet som höll på att döda min rygg, träffade på David och återupplevde gamla balminnen, haha. Det var tider det!

Har varit ute och övningskört nu på kvällen. Det går frammåt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback