Påskafton

Mitt jävla internet bara krånglar och krånglar... och datorn är så varm och jag är helt febervarm och dåsig. Har ont i halsen nu också. Får jag halsfluss igen så får något döda mig, okej?

Tycker faktiskt inte att det är så rättvist att jag ska få ligga och må dåligt på lovet :( ..

Inatt drömde jag ungefär arton drömmar. En var att jag och mamma satt i fängelse. Sen drömde jag att jag fick en tjur över mig...... :S Och att jag träffade en gammal hjälplärare som heter Viktor på ett café.

Nu måste jag vila mina ögon medan jag inväntar mitt påskägg... Glad påsk!
Varför fick jag varken en glad alla hjärtans dag eller en glad påsk?

Mamma - Har du ett påskägg här nere från förra året?
Jag - Nej....

Lite senare
Mamma - Jag tror iallafall att du har ett påskägg här nere
Jag - Men nej
Mamma - Men jag hittare ju inte!!
Jag - Men vafan ta skiten (godiset) o stoppa i en plastpåse istället
Mamma - Men nej sluta nu! (upprörd)

Haha. Alltså ne faktistk det är ju bara jobbigt när godiset ligger i ägget och ramlar över när man öppnar och sen häller man ju ändå över det i en plastpåse...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback