Nattmacka mhmmm

Jag mår faktiskt lite illa, så jag ska fatta mig kort. Eller snarare, jag ska göra en inne- och en utelista.

Inne:
Mackor
Sköna sängar (min)
Festbilder
Vikinglines köttbullar med potatismos

Ute:
Värk i fötterna från skor med hög klack
Dåliga kameror som tar suddiga bilder
Cpigt hår som bara inte vill ligga som det ska

Aaaa, allt hade väl ungefär med kvällen att göra lite fast jag vettefan vart köttbullarna kom ifrån. De kanske spelar en liten roll i när vi var förbi statiol och killarna köpte slut på alla korvar. Fast egentlien inte, men gud så goda de är. Tro det eller ej, men dessa köttbullar m. potatismos på Vikingline slår till och med fläskfilé. Jag åker på kryssning enbart för de där köttbullarna!

Min goda malibu+mjölk+oboydrink! :D
image1475
GODNATT <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, känns det som att dricka en kokosboll fast i rinnane form?

2008-03-29 @ 09:19:30
Postat av: Pontus

Jag skrev ovanstånde :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback