Natasha Bedingfield - Wild Horses

Heeeej igen mina kära vänner. Fyfan vilken snöoväder? Eller det har nog lugnat sig lite nu.. Men snö? Okej? Jag känner verkligen ett stort SUCK!!! Här går man och längtar till sommaren och tänker att det är nog inte så långt kvar ändå, så kommer det jävla januari-snö!! Inte ok........ Man blir ju helt blöt när man går ut.

När jag kom hem från min enda lektion skulle min kära syster precis laga mat vilket ju vara så perfekt eftersom jag var hungrig, så jag smakade litegranna. Måste erkänna att jag tror min syster är bättre i köket än mig. Eller nja, det nog snarare så att jag aldrig orkar. Efter mina små misslyckanden på hemkunskapen har jag ju inte dirket något vidare laga-mat-självförtroende. Men alltså ja.. Det brukar bli bra, när jag väl lägger manken till. Vilket är ungefär en gång om året. Förra året var på nyårsafton, jag och Sara gjorde en alldeles perfekt och skitgod middag till oss och tjejerna!

Så sorgligt är det att min kära vän åker bort på torsdag.. Idag ska vi ha avskedsmiddag! Haha, ja vi ska köpa mat och hyra film. När vi egentligen borde plugga..... höhö, men film är roligare än Strindberg. Nu kanske ni tror att hon ska vara borta en månad eller åtminstone hela påsklovet, men som tur var är det inte fallet! Hon kommer hem på måndag :) F <3

Kommentarer
Postat av: Jonatan

jävla skit snö!!!!!!!!!!!!

2008-03-17 @ 20:17:05
Postat av: Camilla

hehe aaa eller jävla slask snarare


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback