Godkväll

Igår på dagen åkte vi ju till Jenny & Wilmer. Wilmer hade blivit så stor på bara knappt två månader, det är sjukt va snabbt bebisar växer! Om man nu ens kan kalla honom den längre. 9 månader, är man det då? Jag är dock inte lika förtjust i hundar, och de har två av dem och inte direkt små. Fick mig en pussattack vilket resulterade i hundslem i munnen, var ingen trevlig upplevele nej. Usch! Nej jag är en kattmänniska.. Om hund så ska det vara en liten icke-slemmande sak.
image1456
image1458
image1457
Stretchar? Haha

På kvällen (lördag) kom Felicia hit. Jag kämpade med att hitta något att sätta på mig, vi roade oss lite med filmfunktionen på min kamera och sen drog vi och mötte Sara, Sophie och Emma utan för Elin. Gick till Patrik där det var lite födelsedagskrök, mer folk än jag trodde det skulle vara! Jag hade trevligt, lätt bättre än att sitta hemma iaf. Fick ju träffa min man (+fick min ring, något försenat), fick se en alldeles speciell gitarrshow (''jag är kvinnan runt hörnet'' haha) och träffa en massa trevligt folk. Dock skulle jag dricka men fick inte i mig mkt, mådde illa av det. Men från förra helgen? Haha. Efter Patrik var det efterkrök hos Robin. Skönt att båda bodde i Rosenlund!
image1459
image1462
image1460
image1463
image1461

Jag har slagit rekort big time när det gäller min mobilräkning. Jag är uppe i 650 KRONOR. Med tanke på att jag brukar ligga på va 300-400 så är det sjukt mkt ju! Förstår inte hur det gått till.. Hur som helst, kan ju skriva här att jag inte kommer svara på ett sms nu på ett tag. (Iaf tills det börjar om från 0, vilket borde vara snart..) Så om ni smsar, förvänta er inget svar. Förutom kanske i nödfall.

Har ingen svenska imorgon = hoppar över italienskan = börjar halv två. Skönt, så får man sova ut lite. Sen ledigt på tisdag som vanligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback