Det är synd att vissa saker inte går att uppfinna

Tänk er om det skulle finnas någon slags spärr mot att att lära känna dumma idioter. Eller konstiga skumma människor som inte gör gott eller iaf mer ont än gott. Som gör ens liv jobbigt och deprimerande. Om det bara kunde finnas en spärr som gjorde att det inte GICK att lära känna dem. Som höll dem borta från ens liv så att det inte gång efter gång blir så jävla jobbigt. Förstå hur mkt bättre det skulle vara då? Om man slapp alla de där. Enda sättet  att inte lära känna sådana är ju att inte lära känna någon alls, men hur skulle det se ut? Sen känner man ju såklart redan sådana och det är ju inte mycket att göra åt saken. När man väl känner dem är det försent. Då är man där. Fast liksom

Dagens fråga
Vad är det för fel om man mår illa varje gång man ätit? Lite eller mycket mat, god eller äcklig. Efter varje måltid

.
Jag tror jag håller på att bli sjuk igen.. Halsont, huvudvärk, helt däppt, hostat en del idag. Jag orkar inte.. Sen känns det som att jag håller på att få ögoninflammation också. Känns helt konstigt och ont i ögonen! JÄVLA SKIT, kan jag någon gång få vara frisk och må bra. Verkar vara jävligt svårt.. Kul då också, om jag får ögoninflammation kommer jag vara BLIND. Ögoninflammation = inga linser. Visst jag är inte blind utan men vet ni hur kul det är att inte se folks ansikten när de står endast några meter ifrån? INGE KUL.

image1453

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback