16 april på Hamnmagasinet

Tjaaaaaa. Ok igår var det ons, vi plågades oss igenom skoldagen som var helt okej iof. Jag tor jag har fått dålgt långtidsminne för har ingen aning om vad jag gjorde sen. Eller jo jag gjorde allt jag kunde komma på för att inte behöva sätta på datorn. Är rätt trött på allt här på nätet som jag skrivit tidigare. Höhö, aja så jag pratade med mamma, öppnade ett brev jag fått, kollade i skolkatalogen, läste lite, åt middag, såg på top model. Sen var det liksom inget kvar att göra så jag var tvungen att sätta på den jävla datorn. Haha, aaaa. Och igår bokade vi gotlandsbåten!! Jisses vad jag längtar, och tänka sig att idag är det prick fyra månader kvar tills vi åker. Nice nice nice i can't wait. Sen väntar ju massa roliga saker efter det, Spanien med SARA (o släkten) och kanske Spanien igen sen.

Somnade jättesent natten till idag, var död imorse med första lektionen idrott veri nice. Men det gick bra, men de va tungt när vi gick hem på håltimmen och la oss i min säng, då var det nära att vi båda somna. Men vi gick tillbaka och hade de två resterande dölektionerna och sen åkte vi ner på stan i lite ärenden. När jag kom hem var jag såå trött, somnade vid femtiden och vaknade nu vid tio.. haha, aaaa lycka till för mig att somna denna natt på ett tag. :(

Just det, vår studentskiva som har flyttats runt som bara den har nu landat på ett säkert datum! 16 april på Hamnmagasinet. Kom kom :)
image1466

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback