Vill ni veta en sak?

Det tär på en att leva med saker som man skulle vilja säga till någon men pga sunt förnuft gör man inte det. Men gud så skönt det skulle vara att säga det.

JAG ÖNSKAR ATT JAG KUNDE SÄGA DETTA TILL DIG, SE RAKT I DINA ÖGON MEN DET GÅR TYVÄRR INTE. MEN EN SAK HOPPAS JAG ATT DU FATTAR OCH GÖR, OCH DET ÄR ATT DU SKA HÅLLA DIG BORTA. Hoppas att du i din lilla ''perfekta'' värld fattar det. :) För annars KOMMER jag berätta det för dig och du får tycka att jag är hur patetisk du vill. Men jag vet hur du är, sorgligt nog så känner jag dig. Den du blivit nu på senaste tiden.. Den personen är ingen vacker person, även om du tror det själv. Den är en äcklig person som jag bara vill spy på.

Avreagera sig på bloggen.. Hur bra kan det vara egentligen?
Bättre än att ha det inom sig iaf.. Då skulle jag fan explodera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback