Onsdag

Hej hallå. Igår laddade jag batteriet till systemkameran och idag kunde jag prova/använda den. Jag min okunniga människa sitter som ett frågetecken och förstår inte mkt alltså. Jag måste nog ta mig igenom den där instruktionsboken.. Den är tjoooock.

Var nere på stan idag med Sara, fixande nästan allt det sista till gotland. Hittade faktiskt allt jag hade tänkt köpa, till och med ballerina.. Fast alltså aa. Sen att de kostade skjortan är en annan sak.. Jag är så jävla känslig på fötterna så jag måste ha riktigt mjuuuka sköna skor så då kostar det mkt om de ska vara bra och mjukt. Köpte ett par rosa mjukisshorts också :D M.m... Massa sånna onödiga saker som deodorant, toffsar och sånt som man måste ha o som får pengarna på kontot att försvinna.. suck.

Juste jag hämtade ut mitt leg också.... HAHAHAHAHA. Disaster. Fast iof vad hade jag föväntat mig? Jag ser lite ut som en docka för jag stirrar. En jävligt ful docka. Haha.

Imorn ska jag STÄDA STÄDA STÄDA

snart är vi där

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback