Man blir ju lite irriterad

Alltså! Nu är jag här igen för att avreagera mig lite.... Jag blir upprörd. Jag har jobbat hela jävla veckan, gått upp mellan halv sex och halv sju. Jag har gått och lagt mig mellan åtta och tio på kvällarna. Idag är jag TRÖTT. Klockan är nu elva och jag ska sova när som helst, jag kommer SOMNA när som helst. Jag kände inte för att gå på fest eller göra annat, pga av detta. För att jag är TRÖTT, för att jag gick upp sex imorse. Men då måste folk hålla på och säga att man är ''trist'' och ''tråkig''. Och kanske de säger också att ''Men jag gick upp tidigare än dig'' när jag säger att jag är trött för att jag gick upp sex. Men snälla jävla ni, tror ni att jag bryr er när NI gick upp? Tror ni at det spelar nån roll? JAG är trött för att JAG gick upp sex. Att ni gick upp tidigare gör väl knappast mig mindre trött? Och om jag är trött och känner att jag vill var hemma och ta det lungt efter att ha jobbat denna vecka, så måste väl de endå vara OKEJ, jag ska väl inte behöva bli kallad tråkig för att jag vill ta det lungt en jävla kväll? Skulle de varit roligare om jag tex. hade gått på fest och suttit där och slocknat efter tio? Eller umgåtts med någon och somnat mitt i allt? Herregud det finns fler jävla kvällar... Suck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback