Hehehej

Hej hörrni. NU har jag packat klart. Jag är så jävla hopplös.. Det är som att allt jag skriver i denna blogg blir tvärtom. Eller inte händer. Jag ska aldrig mer skiva nått här, så kanske det blir som jag planerar sedan istället. Jag har känt hopplöshet så många gånger denna kväll.. Bara det att jag skulle få ner elva par skor i min packning. Jag valde bort tre par och sen gick de faktistk ner.. Jag är jättetrött nu så jag vet inte varför jag bloggar, jag borde sova.

Man märker verkligen hur mycket kläder man har när allt är tvättat samtidigt. Och man märker verkligen nackdelen med att ha mycket kläder och skor och samtiigt ha beslutsångest. Det går liksom inte ihop. Jag tror jag har med mig packning för en månad. Jag orkar inte...... Jag kommer få släpa på den där skiten. Jag HATAR att packa. Jävla packning. Jag skulle inte ens få in en till trosa i den där packningen just nu. Jag ska säga er att de TVÅ väskor (plus min ''handväska'') jag har är så jävla packade att det ser ut som de ska spricka i sömmarna när som helst. Det skulle vara roligt det, jag står där mitt på båterminalen och så poff så är mina kläder all over the place. POFF bah.

Ni märker ju att jag är så trött så jag bara svamlar.. Jag ska be en stilla bön till Gud nu att jag inte kommer glömma något viktigt. På tal o det och på tal om inlägget jag skrev igår om vad man inte får glömma så skulle det ju inte vara så kul om jag glömde mitt leg. Det skulle nog vara det värsta efter linserna. Pengar kommer man ju iof inte långt utan men går ju alltid att låna eller så.. Kanske?

Här är några bilder på min söta underara kusin Sara tagna med min systemkamera:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback