The first cut is the deepest, baby I know

.image1372
Jag hatar Södertäljes Friskis&Svettis för att de inte har kickboxningspass!
Känner att jag skulle vilja prova på det just nu. Få ut lite ilska och skit, vad skönt det skulle vara. Ska man behöva åka ändå till Stockholm för det? Dålig stil. Sen skulle det ju vara nice o ha en sån där säck hemma och ett par handskar, så man kunde få ut lite ilska ibland i det här hormonsvängningslivet. Istället för att kasta skivor i väggen, haha. En vacker dag är det en skiva man verkligen tycker om. Jag funderar starkt på att tillverka en egen boxningssäck, eller be min syster göra en på slöjden. Hahaha.. Nej men ärligt, de lär vara rätt dyra va? Crap också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback