Robbie Williams - She's The One

Hejhej. Ska snart iväg till skolan för föreläsning och mentorstid. Så skönt att sova tills man vaknade idag. Och varje tisdag.. Det är rätt lyx med att bara ha fyra skoldagar istället för fem. eller 3 och en halv snarare, vi slutar ju 10.45 på fredagar. Det blir ju hälften ledigt och hälften skola i veckan. Det niiii. Det är bäst att ha lediga- och sluta-tidigt-dagar för då är gymmet någolunda tomt så när som på några gamlingar.

Fick lite smått panik nyss, skulle byta lite låtar på mp3n (mobilen) men så funkade det inte. Inget ska någonsin funka för mig.. men sen funkade det igen, fråga mig inte varför.. Funderar på om jag ska gå in med min kamera o fråga dem om den verkligen ska vara så som den är. Alltså att den tar suddiga bilder ibland. Min förra som var skitkass tog ju inte ens SÅ suddiga bilder. Alltså det är ju inte hela tiden, men nått kort här och där. Tänk så är det typ ett once-in-a-lifetime-moment, så får man en SUDDIG bild. Funkar ju inteee.

Puss, Robbie Williams - She's The One
image1389

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback