Ja,Nej?

Haha, angående det där med att färga håret brunt. Fick ungefär den responsen jag hade väntat mig, dvs ''NEJ NEJ NEJ och åter NEJ'' för att citera Sophie, haha. Nej men jag vet inte.. Jag gillar inte förändringar i allmänhet men när det gäller håret så.. Jag blir så trött på samma gamla tråkiga skit. Och nej, jag blev inte nöjd när jag färgade håret svart, (5 år sedan) men det var ju svart. Och jag fick en knäpp. Men den här gången är det mörkbrunt.. När det svarta började gå bort vart det ju mörkbrunt, jag har för mig att jag trivdes då, eller har jag bara dåligt minne? En gång jag iaf minns att jag inte trivdes var när mitt hår var morotsoranget. Tänk er, hahaha. Ingen vacker syn kan jag säga er

image1374image1374

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan kör hårt! kul med förändringar..

2008-01-25 @ 00:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback