I can see it in your eyes

Heeeej. Träningen var inge rolig, hade skitont i hälarna hela tiden :( .. Kände mig lite lost i huvet också, råkade gå in i väggen två ggr, hahah. Sen när det var slut så trodde en gubbe att jag jobbade där, hahahahaha, vilket skämt. Börjar bli van vid att alla tror att jag jobbar överallt.

Har precis duschat och nu ska jag äta. Varför kommer det inget bra på tv nu förtiden? Verkligen inte ett skit. Men nästa tisdagar börjar faktiskt Gossip girl! Måste ses. Måste göra psykologiläxan som jag har skjutit upp i hundra år.. På tal om inget. Nu är förresten den där ''Fetman tog hennes liv'' på tv. Fyfan va fet hon är, skrämmande. Hur man man bli så fet? Man borde ju reagerat nån gång på vägen. Haha, nu säger hon att hennes mage är platt. Yeah right ser det.. :S Hon har leget i sängen i 4 år.... Vilket liv. Åh hennes överarm ser ut som.. en val. Stackars människa.

Får väl skriva R.I.P Heath Ledger, också. Även fast jag knappt vet vem han är.. (har sett honom i Brokeback mountain såklart men) Med risk för att låta kall så tycker jag att man får skylla sig lite själv när man knarkar. Man vet att det kan hända? Inget bra kan komma utav knark. (förutom kanske de inom medicinen kanske men det är ju en annan sak). Tycker synd om hans dotter som inte har någon pappa längre. Han kanske skulle tänkt på det innan han började knarka. Men så är det säkert lätt att hamna där.. Men ändå.

image1370

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback