Fredagfredagfredag

Borde inte blogga nu för det kommer bara bli irretarat och surt. Men jag kan bortse från att jag känner världens jävla irritation mot en jävla idiot just nu.. Så kanske det blir bra.

Idag har jag gått i skolan, sen gymmade jag & Felicia. När jag kom hem såg jag på Oprah och jag ska alltid grina när jag kollar på det. Så jävla sorgliga saker ju. Var nån kille med nån sjukdom.. Aa ni vet hur det är. Är det inte sorgligt när en fullvuxen stor man sitter i tv och gråter? Haha jag kunde inte hålla mig iaf. Emotionell höh.

Hur som helst så somnade jag efter ett tag, när det blev för långtråkigt med sorgliga sjukdomar och så, och när jag vaknade var jag huuur seg som helst. Jobbigt sånt där. Sen fick Sara & jag skjuts upp till Heron. Åt en mysig middag i den mysiga miljön där. Nej det är rätt omysigt där. Rätt så jätteomysigt. Men vi hade det trevligt ändå, smidde lite planer, hihi. Sen gick vi på I am Legend, och fastän Johanna hade sagt att den var dålig så tyckte vi som tur var att den var braaa. Tur det! Sara grät en massa, tur att jag hade med mig näsdukar i nödfall. Eller nödfall och nödfall, jag vet ju liksom hur hon kan bli. Nejdå. (jag är trött)

Imorgon finns skojiga planer men det tänker jag skriva om då. Skriver man vad man ska göra en vecka frammåt så har man ju inget att skriva om sen de dagarna sen.
image1375


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback