eller

kommer säkert kännas lite bättre när jag kommer hem från träningen tänkte jag, när jag duschat och ligger  i sängen och känner doften av shampot osv osv.. Men nej :) Så fortf jag kommer innanför dörren brakar helvetet (?) lös.... Jag kände mej faktistk helt okej måbraig, men sen (när jag kom innanför dörren) så sket sig allt. Tack för det, verkligen tack. Då brast allt verkligen.. hela den här skitdagen kom ut i blöt form..

tycker att den här dagen kan ta slut. nu


btw, dagen har varit förvirrad som vanligt.. letar efter låset men håller det i handen.. ''jag måste ha en penna'', men så har jag en i handen.. eller vad det där med låset igår? :S.. aa ni ser jag kan inte ens komma ihåg vilket som händer på vilken dag.

sara och sophie, trist att ni missade tränigen! så typiskt, jag täntke ringa dig sara och säga att jag skulle träna.. men så fick jag så lite tid, så det blev inte så. men men, nästan gång :)

Är döhungrig men ingen som helst lust att lämna mitt rum.......... ut dit. ne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback