30jan.

Varit en heelt vanlig dag idag. Dvs: Var i skolan för svenska, sen hade vi tre timmars håltimme. Då gick vi hem.. Där vart vi så sega så vi sket i att gå på italienskan. Jävla skolkisar vi är. Sen gick vi på Engelskan. Sen när jag slutade så skulle jag göra psykologiläxan men tror ni att jag gjorde det eller? Sen har jag tränat och nu sitter jag med den där jävla läxan.. Det kommer ta hundra år. Imorgon börjar ja 08.15 :(

Jag längtar till helgen. Och det är ju snart helg! Men det känns verkligen som att det just var helg. Så himla bra att vara ledig på tisdagar, då går allt mycket fortare. Rätt som det är är det helg igen och det känns knappt som man har gått i skolan. Om jag inte minns fel så har vi studiedag på onsdag nästan vecka. Hur bra som helst ju med bara två och en halvdagars skola den veckan!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback