2008-jan-31

image1393Heej! Tuff dag i skolan idag.. Jag hatar torsdagar som sagt. Serverades hamburgare till lunch, dvs bla lök och sås. Efter det luktade man inte nice alltså.. Jag gick runt och mådde dåligt pga av det, haha. Ja, jag är som jag är. Hade en håltimme på två och en halvtimme, jag, Sebbe och Felicia parkerade oss i soffan och Sebbe somnade till och med, haha. Jag och Felicia låg o garvade åt hans sov-cp-ryck. Sen var man döseg och då skulle vi ha filosofi. Great.. Kände hur jag verkligen kämpade för att hänga med.. Men efter det var jag SLUT och kände verkligen inte för att sitta och lyssna på Tommys skitsnack i en timme, så vi sket i Internationella relationer och drog hem ist.. Ytterligare en röd lektioner i mitt frånvaroschema. Hur var det med att börja skärpa sig? .. Kom hem, gick raka vägen till min säng, kröp ner under  täcket och somnade. Sen har vi varit på träning och nu ska jag snart äta middag. Imorgon har vi två lektioner, sen ska vi träna och på kvällen blir det nog lungt.. På lördag har vi däremot planer :)


Kommentarer
Postat av: magaluf

följ med oss på vår resa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback