02.25

Hah! Kom just hem från en liten fest hos Martin. Trevligt trevligt med singstar, drinkar osv osv .. Men jag har skrivit det förut och jag skriver det igen: Singstar + alkohol är ingen bra kombination. Jag blir kass, urpumpad, anfådd. Neee det funkar inte helt enkelt.

Festen slutade lite tråkigt och abrubt (finns det ett ord som heter så?) men att the host himself inte mådde så bra. Så jag tog en liten promenad hem.. Fan va skönt det var. Fick dessutom sällskap av en hare längst hela solvägen. Schyrre va. Höll på att halka 17 x 5 ggr men lyckades hålla mig på fötter ända hem. Nu ligger jag i min säng o känner mig half förlamad överallt. Har verkligen verkligen kommit in i det där trött-skedet. Ni vet, man dricker så blir man först trött - sen ''speedad''  - sen trött igen. För mig brukar det vara så iallafall.

och.. jag har tänkt på dig hela kvällen. whataaaaaaf

orkar inte mer nu, ska nog äta en rostad macka. hehehe, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback