00.37

Idag har vi bokat resan, känns jävligt skönt. 2 veckor i Spanien blev det, Costa de la Luz.Ser väldigt fint ut, jag längtarrr. Är så så bra också att Felicia ska utomlands med sin familj precis samtidigt. Kunde inte blivit bättre. 7 månader går väl rätt snabbt? Finns iof så mycket roligt innan det; Johannas tjejmiddag/fest, sportov, Felicia fyller år, alla skivor, min födelsedag, mösspåtagning, Sara och Alex fest, studenten, utomlands med tjejerna, Gotland och massor mer! 2008 kommer bli braaaa. eller bäst?

image1325
Såg en film på kvällen, sen har jag inte gjort så mycket mer. Slappat.. Ändå kände jag stressad, hade till och med sönder mitt favoritglas!! Gick sådär för mig och Felicia när hon var här, men vi får ta det någon annan gång. 2/9 uppslag är bra iaf.. Imorn ska jag ner på stan med Mamma och fixa lite saker med mitt bankkort, bla. Sen ska jag kolla lite på Mqrean och så luncha på Nancys. Mmmmm låter bra, var länge sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback