Missnöjd

Hej. Idag erkände jag för första gången för mig själv att jag hatar min nya kamera. Eller egentligen erkände jag det för mamma. Och jag har faktiskt goda själ till att göra det. Den tar suddiga bilder titt som tätt, när man tar bilder utan blixt blir de skitmörka och filmerna blir i ett konstigt format på datan så man inte kan skicka det till andra, eftersom ingen har det. Det har gått snart två månader sedan jag köpte den men jag tänker faktiskt gå tillbaka med den. Helst vill jag ha en ny. Men vi får se hur det blir med den saken. Hoppas bara att jag inte har väntat för länge, skulle gjort det direkt och inte förnekad för mig själv alla de dåliga sakerna med den! Dum man får vara. Jag tror att jag är rätt kräsen när det gäller kameror men det är väl inte så roligt med suddiga bilder helt plötsligt och med mörka bilder när man inte har blixt? Denna kamera var ju sååå bra enligt han i affären och gjorde fan min mamma pank. Vill nog ha lite högre standard än så då.. Orka ljuga bara för att jag skulle köpa en dyrare kamera än den jag hade bestämt. Dumma försäljare

Idag var min sista vila-ut-dag. Imorgon väntar skolan.. Plus två prov. Svenska på morgonen och Engelska på eftermiddagen. Usch, är nervös inför engelskan. Det är Cambridge, reading och jag känner mig inte redo för fem öre. Kom just på att jag inte har gjrot provet man skulle göra för att förbereda sig heller.. Oh nej panik. Fan.

Kommentarer
Postat av: Jocke

ang filmerna ... har du hört talas om codec? :)

2008-02-20 @ 17:55:19
Postat av: Camilla

nopp


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback