Fre, 15/2

Hejhej. Idag så gick halva dagen och jag började verkligen undra om det någonsin skulle bli bättre. Sen vid 2-3tiden började det vända faktiskt, idag har jag ätit ett kex!! Haha. Det låter lite, men jag är så glad att det fick stanna kvar. Sen har jag druckit blåbärssoppa också..

Så ja, har varit lite piggare idag. Nästan ingen feber på några timmar nu.. Men vad jobbigt det är när man är hundrig så sitter familjen och äter fredagsmiddag! Blir ju grön av avund. Men faktiskt så sa mamma att jag kunde äta en rostad macka sen om jag kände fört, det brukar vara ok när man är i slutskedet av magsjuka.. Jag känner DEFINITIVT fört!!

Och idag fick jag en film av mamma, hon är snäll hon. Den var med Jennifer Loppez. Nått om.. nått. Kommer inte ihåg. Sen avslöjade mamma också att hon hade köpt geléhjärtan till mig som jag ska få när jag blir frisk! Fatta lyckan.. Hihi. Kanske kan jag äta ett redan imorgon?

Det värsta med att börja bli frisk är att jag börjar tänka på skolan och allt jag missat och allt vi har nästa vecka!!!! Två prov/förhör vad jag vet hittills. Och rätt så avgörande också. Rätt så iaf.

En jääätteirriterande sak är att jag har börjat hosta nu. Rätt så mkt rätt så hela tiden.  Måste jag genomgå allt innan jag är frisk eller? :S:S:SS:S:S:S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback