En liten lista mitt i natten sådär

SKULLE...

Skulle du vilja vara längre ? JAAAA.
Skulle du vilja väga mer ? Haha nej tack
Skulle du vilja ha sex med en kändis ? Beror ju helt på vem!
Skulle du vilja dricka dej full NU ? Haha nej, fortf bakis

KAN...

Kan du röra på öronen ? Njaej
Kan du slicka dej på näsan ? Nej tror inte det
Kan du kolla i kors med ögonen ? Ja
Kan dina föräldrar lita på dej ? Jadå
Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Haha om man är ensam så?
Kan du va på en fest utan att dricka ? Kan kan man väl
Kan du suga? Eh va? Suga kan väl alla?
Kan dina vänner lita på dig? Ja.
Kan du tänka dej att pierca naveln ? Ja, ville det förut
Kan du låta bli att spendera dina pengar i en affär om du har pengar ? Ja men det kan bli svårt alltså

HAR...

Har du någonsin ljugit för dina föräldrar ? Självklart.. måste väl alla ha gjort
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig ? Vore väl hemskt annars
Har du syskon ? Japp, en syster och en halvbror
Har du någonsin haft sex med någon ? Ja
Har dina föräldrar ljugit för dej ? Hoppas jag  verkligen inte! Haha
Har du varit full den här månaden ? Senast igår ;P
Har du haft sex med nån som är 4 år äldre ? Nopp
Har du haft ett förhållande med nån som är 4 år äldre ? Nejp
Har du funderat på hur det skulle va att testa droger ? Funderat ja. Skulle aldrig falla mig in att testa
Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det ? Nej, som tur är!


VEM...

Vem är din bäste vän ? Felicia
Vem hade du senast sex med ? Meh, hallå det kallas privatliv
Vem vill du bli full med ? Mina vänner såklart
Vem är den bästa artisten ? Vet ej
Vem pratade du senast i telefon med ? Sara <3
Vem har du en liten crush i ? Det ni
Vem sov du senast med ? En kille jag känner
Vem såg du senast full ? Den där samma killen
Vem vet allt om dej ? Jag själv
Vem kysste du senast ? Killen killen
Vem kramade du senast ? Mamma nyss, godnatt sa hon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback