AVSLUTA MENINGEN

1. Jag har insett att min senaste kyss... var helskum, haha
2. Jag lyssnar på... tvn, 2½ men.
3. Jag pratar... inte med någon just nu för jag är ensam.
4. Jag tycker om...  när det blir helg och man slipper jobba.
5. Min bästa vän är... T-Stina!
6. Min första riktiga kyss... var inte något jag vill minnas direkt
8. Jag avskyr när folk frågar... saker de inte borde fråga om.
9. Kärleken... är något man ska hålla sig borta ifrån, typ.
11. Jag gillar att... köpa nya kläder.
12. Jag kommer alltid att... älska min mamma mest av alla
13. Jag är hemligt förälskad i... en person som inte kan nämnas vid namn
14. Sist jag grät var... när jag kollade på One tree hill i söndags, tror jag minsan
15. Min mobiltelefon är... jättebra, älskar den.
16. När jag vaknar på morgonen... kollar jag på klockan och somnar om.
17. Innan jag går och lägger mig... stänger jag av datorn.
18. Just nu tänker jag på att... jag vill sova men det är för tidigt för det än..
19. Bebisar är... roliga att fotografera!!
20. Idag har jag... jobbat, sett på That 70s show och ätit korv med bröd.
21. I kväll ska jag... se på andra avenyn och sedan sova.
22. I morgon kommer jag... jobba till ett, sova och sedan ut och äta på restaurang.
23. Jag vill verkligen... att det ska komma snö lagom till julafton.


Snodd av Malin, thanks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback