Juldagen

Igår kom det lite folk till mig.

Vi hämtade thaimat och käkade,

sen kom det ytterligare folk och vi förfestade.
17 personer tror jag vi var som mest, det var trevligt!
Lite mer än jag hade räknat med men men ;)

Alla hade fått för sig att det skulle bli fullt på olearys fort,

så det blev en tidig buss för alla utom mig, Felicia, JohannaU och Sara.

Vi tog en senare, och till och med när vi kom ner vid halv elva så var det lite folk.

Så fattar inte vad alla hade fått för sig det för??


Hur som helst, var väl en trevlig kväll, antar jag.

Men, i början av tiden på olearys vurpade jag på dansgolvet.

Fattade inte riktigt vad som hände, helt plötsligt satt jag på golvet med en hemsk smärta.

Svanskotan var det som värkte.

Det höll i sig men började gå över lite iaf framåt hemgången..

Men.

När jag skulle upp för en backe, på väg hem från bussen,

så ramlar jag bakåt och tar emot mig med med handen.

Extrem jävla pain i svanskotan (som redan gjorde ont) och en stukad hand.

Så idag är jag en jävla invalid.

Fan alltså...

Jävla fyllo.


Sen är jag så förbannat jävla trött på vissa folk.

Ger upp, alltså.

Så, så är det med den saken.

Orkar verkligen inte mer.
Bäst så.


Fyfan va fylla suger..

Jag är så jävla trött på allt som händer när man dricker.

Alltid denna ånger efteråt och magont för saker som hänt.
















Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha vilka bilder.. men tack för en kul kväll! :)

Postat av: Erco

Johannna sviker inte sin inlärda pose på ett enda kort. Röda-mattan-posen

2008-12-27 @ 01:01:29
URL: http://ercoo.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha röda-mattan-posen? Men det är ju ganska uppenbart att jag faktiskt inte kan någon annan pose :(

2008-12-27 @ 01:29:40
URL: http://smilingface.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha du skulle ju kunna ta bort bild nummer 2 för det var den mest överjävligt osmickrande bild jag sett :P

2008-12-27 @ 17:50:19
URL: http://johannaottilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback