Det stod en en tomtegubbe ner vid park hotell

Åh!!!
Jag har just varit och hämtat ut alla bilder jag skickade efter.
Stora bilder.. Så jäkla snygga!
Sjukt men jag bli helt glad av det.
Och hoppas min mamma kommer bli glad av sin julklapp!
Har köpt ett stort album (svart med svarta sidor i) där jag ska klistra in alla bilder.
Hon tjatar jämt om att hon vill ha bilderna jag har på datorn.
Nu får hon 25 utvalda just for her ;) (alla tagna med systemkameran)
På bla. henne själv, mormor och morfar, mig, linda, pappa, vilmer, semesterbilder osv..
Fast min favoritbild av alla bilder jag hade valt åt henne var för stor för albumet.
Synd, nu måste jag behålla den själv... hehehe :D

Idag har vi firat lucia på dagis, som sagt.
Jag som annars brukar se noll lucia tåg har iår varit med i två (dagis) och sett ett (i gamla stan)
Föredrar de två jag var med i måste jag säga, 2åringar resp. 3-4åringar slår 9A från rinkeby ;)

Nu ska jag åka ut och övnignsköra i mörket.
Så är ni ute och går så bör ni nog ta på er reflexer! ;)

Förresten så känner jag mig mkt piggare idag än igår, det går åt rätt håll!!

Kommentarer
Postat av: Olga

vilke n gullig julklapp :)

2008-12-17 @ 20:17:58
Postat av: Camilla

Ibland får man till det ;p

Postat av: greta den feta

skitdålig om jag får säga min mening ... btw, jag har sagt vad din blogg heter till din mamma MUHAHHAHA

2008-12-17 @ 21:58:15
Postat av: Camilla

Kära greta den feta. Min mamma vet inte ens hur man sätter på en dator så synd :D

2008-12-17 @ 23:05:44
URL: http://camillamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback