Natten till julafton

PUUUUUH...
Jag har just ägnat de senaste tre-fyra timmarna åt att fixa och slå in julklappar!
Of cooourse är jag ute i sista sekunden.
Men trodde inte det skulle ta så jäkla lång tid :S..
Men nu ska jag bara slå in en tilll, iaf, sen får jag sova!
Är helt slut..

Dagen har sett ut som så att jag har vairt i Sthlm med Felicia.
Inge vidare lyckat besök,
för det första så var det så svinigt kallt att jag fick huvudvärk
och för det andra så hittade vi inte ett skit.
Jag köpte godis och leggings, det var allt..
Lite onödigt.
Men så kan det gå

Jag kom iaf hem lagom till kycklinggryta.
Sen blev det klä julgranen och äta julskinka och allt det där.
Supermysigt.
Satte mig även och kollade på Bingolotto med mamma och pappa,
men blev utslängt ur vardagsrummet när mamma skulle börja slå in julklappar.
Det var nog bra för annars hade jag väl aldrig kommit igång med mina julklappar,
och vem vet när jag skulle varit färdrig då...

Men vet ni vad jag såg på tv också eller?!?!?!
Råkade se på vädret och hon sa att det såg ut att bli en vit jul här i söder med!!!
Jag blev så jävla glad, hoppas bara det stämmer!
Isåfall skulle det ju vara så jävla bra.
Vakna upp imorgon och se snö, typ miraaakel.
Då kan man snacka om att den kom i grevens tid..
Dock skulle det ju vara typsikt om den kom dagen EFTER jul.
We'll see...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback