Jag har så fasligt tråkigt..

Det senaste
Du åt? Pizzasallad!
Du drack? Coca cola
Du kramade? Emilia när hon gick hem från dagis
Du tittade på tv med? Mamma och pappa i lördags
Du satt vid datorn med? Brukar inte sitta vid datorn med någon?
Du sov med? Vet inte orkar inte tänka efter
Du skrattade med? Emilia, Johan, Sanna coh Emma haha
Du brottades med? Någon unge på dagis säkert

Frågor
Vad ska du göra imorrn? Imorgon ska jag sova länge och sen till doktorn
vad har du gjort idag? Jobbat, hämtat ut brev, övningskört
Va det kul? Kul att se alla fina bilder i brevet!
Vad vill du ha? Om jag ändå visste det.. Kan man önska sig en person i julklapp?
Vad har du för mkt av? Vet inte?
Är du singel? Yes
Är du kär? Nej kär är jag nog inte

Vad vill du göra nu? Byta låt..
Planer till helgen? Fredag oplanerad, lördag avskedsfest i täby om vi är friska.
Har du mer en 5 tröjor? Ja annars är man väl ganska fattig
Har du mer en 2 byxor? Ja
Vill du sova nu? Nej det kan jag nog inte..

Kärlek, vänner, familj & liv:
Är du kär? Se längre upp
Är du tsm me nån? Nej det är jag inte
Har du varit tsm me ngn? Ja det har jag
Skulle du kunna pussa ngn du var ihop med? Löjlig fråga
Har du fått nya vänner den hära månaden? Ja det har jag faktiskt :)
Vill du ha fler vänner? Skadar väl inte
Har du för många vänner? Ja fan måste börja skära ner lite på det
Är du ovän med ngn? Inte vad jag kan komma på
Är dina föräldrar fortfarande gifta? Ja det är de!
Är dina föräldrar skilda? Som sagt.. fortfarande gifta.
Har du riktiga syskon? En syster, ja
Trivs du i din familj? Klagar inte
Hur många bor du med? Tre stycken
Vill du leva? Ehm..
Är du lycklig? Klagar inte
Hatar du ditt liv? Nejjjjjjjjjj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback