Halloj

Jag har precis duschat och gick förbi LT på vägen till mitt rum...
Jahapp..
Då har det hänt en till sak i Rosenlund. (där jag bor)
Man skjuten.

Det känns ju mkt bra.
Mkt säkert.

Sakta men säkert tar kriminaliteten över varenda litet ställe i Södertälje.
Suck...

Nu ska jag till affären i detta skitväder..
Fast har snarare lust att lägga mig under täcket igen.

Nu var jag inne och kikade lite på LT.se och ser detta:

Knivöverfall i Fornhöjden

Mannen promenerade i Fornhöjden när någon plötsligt hoppade ut ur skogen och överföll honom med kniv.
 
Haha alltså det tar aldrig slut....

Någon mördar lite häär
Någon skjuter lite däär
Hugger hit och lite dit.
Jävla skitstad


Kommentarer
Postat av: johanna

sådana hemskheter hör vi aldrig talas om här hemma i lilla, säkra vagnhärad ;)

Postat av: Camilla

Haha nä man kanske skulle ta o flytta dit istället ;p

2008-12-03 @ 15:49:01
URL: http://camillamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback