Work work

Hejhej. Idag har ja varit hos Sara med Felicia. Hade huset nästan för oss själva, förutom en sjuk Niklas. Ställde oss och gjorde fruktsallad + glass med varma hallon. Så det mumsade vi i oss till A lot like love, en film som jag kom ihåg som rätt lam man som faktiskt var rätt bra..

Lite sorgligt nu när Sara mfl börja skolan.. Då känns det ju verkligen som att sommaren är slut. Måste verkligen börja tänka på att fixa ett jobb.. Men imorgon ska jag iaf vicka på Växthuset(dagis), börjar klockan tio så jag borde väl nog sova snart. Längtar nästan lite till imorgon, ska va på min favoritavdelning med en maaassa sötungar bla. Sophies lillasyster. Dock är jag inte lika förtjust i personalen där.. De är inge vidare.

Efter jobbandet så vet jag inte ritkigt vad som händer.. ? Återstår att se. Hoppas nästan att jag behövs resten av veckan också, orkar inte sitta hemma och glo.. Men det är ju kanske lite taskigt att säga så för det är ju min mamma jag vickar för och jag vill ju inte att hon ska fortsätta vara sjuk. För det blir så äcklig mat här hemma då, ingen som orkar laga när mami är sjuk. ;p Heheee

Kommentarer
Postat av: Evelina

Ser mumsigt ut!:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback