22 augusti

Hej hörrni. Jag är helt jävla slut efter denna cpnatt. Gick och la mig vid två och somnade vid halvsex. Sånt är så jobbigt!!! Det är min hals fel.. Sen skulle jag såklart vakna vid nio och inte kunna sova mer. Fast sen kunde jag sova lite mer iaf. Efter ett tag. Nu känner jag mig helt svag o död iaf. Men nog om det.

Idag firar min familj tre saker:

1. Min mamma och pappas bröllopsdag. 16 år har de varit gifta. Grattis till dem för att de har stått ut med varadra till skillnad från de flesta andra som skiljer sig.
2. Min lillasyster Linda döptes också på samma dag, för 16 år sedan. Men hon är ju 16 år, tänkte jag, döptes hon precis när hon föddes? Sen slog det mig att hon inte är prick 16 utan 16 och några månader. Jag är smart
3. Det var också 16 år sedan jag stod på min mammas och pappas bröllop och kollade in under min mammas bröllopsklänning under självaste I do. Ja men jag måste väl också få fira något? Det fanns på band men inte längre, mamma råkade spela över det med Jordan rättsläkare. Haha.. hon spelade över sitt einda bröllopsband med Jordan rättsläkare. Haha, är inte det lite komiskt? Fast det var inte så roligt, vi blev ledsna.

Jag ska iaf fira med att gå på bio med Sara. Haha.. Vi ska se en skräckfilm. Och jag VAR typ imun mot sånna för jag såg dem jämt men nu har jag inte det på ett tag så aa. Plus att jag har kommit på mig själv med att alltid hålla för öronen när det är läskigt, och då blir det ju inte lika läskigt? Så ikväll kommer jag tvinga mig själv att lyssna och se på varenda liten del av filmen. Barnhemmet, ska vi se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback