Denna helg

Dags att uppdatera lite kanske... hehehe

Helgen har varit en rolig sådan! I fredags packade jag, Sara och Felicia vårt pick och pack och åkte upp till Danderyd. Staden med allas fördomar. Inget speciellt med den, det var som Södertälje men med lite mer träd och mindre utlänningar. Och så kallar de vår stad för landet? Det förstår jag inte riktigt.. Näe alltså det var fint. Fast på vår lilla eller snarare låånga promenad från stationen hem till Isac såg vi inte många människor, undra vart alla höll hur?

Hos Isac satt Hampus och drack öl i trädgården, han såg nöjd ut. Detta varade inte länge då Isac råkade kasta en boll på Hampus öl så den ramlade. Stackars Hampus hade svårt att hålla tårarna tillbaka.... Det var en sorglig stund. Men för att han skulle bli lite gladare så åkte vi till WALLAthai oc köpte thaimat. Vi kände oss som hemma, walla walla. Så ja vi lämnade Danderyd i Isacs Pärlan och åkte ut till WALLA-torp. Fick lite sightseeing på köpet, det var jävligt intressant ska ni veta.

Vi käkade i Isacs trädgård och kunde iaf säga, trots allt som hänt att vi haaaade iaf tur med vädret. Sen förfestade vi på Isacs undervåning och jag kan stolt säga att jag inte är stolt över den mängd alkohol jag fick i mig. Var som att jag satt och gick runt i en bubbla och önskade att jag inte skulle druckit så mycket. När jag skulle prata kändes det som att ingen hörde min röst.. Fast det var kanske bara jag som hörde dåligt? Hur som helst var det inge kul.

Lite mer folk kom och vi åkte till Lidingö, där vi skulle på en fest som Isacs kompis hade, och då var jag rätt borta så jag har fortfarande inte fattat om det var så att festen var slut eller om den hade flyttats, men den var iaf inte där. Så vi åkte in till Gamla stan och gick in på Huset. Där var vi glada så länge det varade för sen skulle såklart en  jävla idiot tjaffsa med Emil så han blev utslängt och då drog vi andra med honom. Hem till Isac, med ett stopp på Korverian, och sen däckade vi. Fast jag tror nog jag hade roligast på hela kvällen när jag och Felciia skulle sova i en 80säng i ett rum. Maran var all over, så att säga.. Hon är söt den där Maran.



Dagen efter mådde alla bra hallelulja så vi åkte hem rätt tidigt, eftersom Isac skulle jobba. Hem och sova, upp och äta middag, göra iordning. Till Sophie, förfest för vissa, nyktert för mig och Sara. Sen drog vi ner på Olearys och jag hade faktiskt en jäävligt rolig kväll. Roligast var efteråt, utanför olearys, vid Sibylla och så på centralen i väntan på nattbussen. Sen när jag skulle gå ifrån nattbussen så skulle jag ringa Jesper för att få lite sällskap men han hade inte tid med mig, så då skulle jag sprina liiiitegranna bara för att det skulle gå lite fortarare att komma hem. Det var en bra idé tills jag fölll och började blöda p knät .. Hehehe.. Det roliga var att en tant såg allt i fönstret, hon stod där och spanade. Vilken tant är uppe klockan fyra på natten kan man ju fråga sig? Men vem vet, hon kanske just kom hem från Berit och ett parti Alfapet. När de väl börjat spela kan de inte sluta! .. Sen när jag om hem så hade tydligen Jesper tid för mig igen, men då var det ju försent, då blödde jag redan på benet och det gjorde fasligt ont.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback